Sunday 22 October 2017

Basket handel system t101


T101 Basket Trading System. This är ett Forex-system som publicerades av näringsidkare 101 juli. Alla som jag gäst känner till om det här stora systemet, som kan göra minst 1000 pips per vecka, är min första kunskap om detta system från Forex-fabriken från den här bloggen jag vill Dela om detta system. VARNING Denna metod kan låta enkelt men det här är inte för NEWBIES Att använda detta system utan grundläggande handelskunnighet kommer definitivt att blåsa ditt konto. Du måste ha minst en 1 års handelserfarenhet för att förstå teorin om denna metod. Det finns andra System som är lämpligt för nybörjare Detta är inte de ONE Stop-posteringsfrågorna i tråden jag svarar inte på dem. Jag har spelat den här metoden i ca 3 månader nu och returen är ganska bra. Det här är en mycket enkel metod och det är helt baserad på Prisåtgärd, indikatorfri handel och det görs manuellt. Först måste du öppna ett demokonto och se till att mäklaren du väljer har ff-paren måste ha i sin plattform. 1 GBPUSD 2 EURGBP 3 GBPCHF 4 C HFJPY 5 AUDJPY 6 EURJPY 7 USDCHF.8 CADJPY 9 AUDUSD 10 USDJPY 11 EURUSD 12 EURCHF 13 GBPJPY 14 USDCAD. The topp sju par är inställda 1 och botten är inställd 2 Dessa par kommer att säkra varandra Fräscha starta denna metod i början I veckan så får du en bra titt på paren som veckorna går på. Ställ 1 handla dem KORT och sätt 2 handla dem LONG No SL och no TP Så mycket som möjligt kör ett manus för att upprätthålla rätt timing i öppningen Dem Klicka två gånger på vinstkolumnen på din terminal så att de positiva vinstparen håller sig högst upp och negativen ligger i botten eller vice versa Ursprungligen är ordningen för dessa par en röra, låt den springa för en dag eller två och Du kommer att märka paren kommer att börja göra en ordentlig ordning Alla köperna kommer att ligga i botten och alla säljer kommer att uppta toppen eller vice versa. Det är som att sätta på vila på det smutsiga flaskvattnet och det kommer att börja sätta sig ner efter en viss Period och all smuts till botten och det tydligare vattnet Över en dag eller två, alla köper om negativa kommer att ligga under och sälja om positiva kommer att vara överst. Nu är indikationen att du ska titta på, helst de 7 sista slitsarna ska upptas av negativen, den Första paret i det negativa som korsar gränsen för positiva och negativa är de par vi är bekymrade om ett av de negativa hoppen till spåret 8 räknar från botten finns också ett motsvarande positivt som kommer att hoppa till spåret 7 Detta är signalen Vi kommer att handla De två par som hoppar utanför gränsen. Du borde ha ett annat konto där du kommer att göra verklig handel Du kommer att handla de två par som hoppar ut Om paret som hoppar upp är Långt handlar de två avbrutna paren LONG eller vice versa Jag också Handla de två närmaste paren som hoppar över gränsen. Jag begränsar mig till att bara 4 par handlas på en gång. Vinsten är upp till dig, vad jag gör är när paret i handeln återvänder 2 slitsar så stänger jag det. Kom ihåg inte vidrör Ditt demokonto som denna wi Ll fungera som din indikator och hålla den igång hela tiden och bara kolla in den en gång i taget för något paraplypar och handla sedan dem. Lättaste anteckningar De ovanstående paren du ser är för de ursprungliga parningarna Användningen av denna parning avbröts och ersattes av De universella parningarna där alla framtida indikatorer var gjorda för att passa Nedan finns Universal Pairings. Parpar 1 AUDUSD 2 NZDJPY 3 GBPCHF 4 EURUSD 5 EURCHF 6 CHFJPY 7 USDJPY. Buypar 1 USDCHF 2 EURGBP 3 NZDUSD 4 GBPUSD 5 EURJPY 6 AUDJPY 7 GBPJPY . Jag hoppas jag förklarar det bra Bra lycka handel. Ursprungliga T101 par är.1 GBPUSD 2 EURGBP 3 GBPCHF 4 CHFJPY 5 AUDJPY 6 EURJPY 7 USDCHF.1 CADJPY 2 AUDUSD 3 USDJPY 4 EURUSD 5 EURCHF 6 GBPJPY 7 USDCAD.1 AUDUSD 2 NZDJPY 3 GBPCHF 4 EURUSD 5 EURCHF 6 CHFJPY 7 USDJPY.1 USDCHF 2 EURGBP 3 NZDUSD 4 GBPUSD 5 EURJPY 6 AUDJPY 7 GBPJPY. Vi tittar på universella par. Första 7: e paren, Sälj 1 AUD, 1 NZD, 1 GBP, 2 EUR, 1 CHF, 1 USD Köp 2 USD, 3 JPY, 2 CHF Därför Sälj 1 AUD, 1 NZD, 1 GBP, 2 EUR Köp 1 USD, 3 JPY, 1 CHF. Köp 1 USD, 2 EUR, 1 NZD, 2 GBP, 1 AUD Sälj 1 CHF, 1 GBP, 2 USD, 3 JPY Köp därför 2 EUR, 1 NZD, 1 GBP, 1 AUD Sälj 1 CHF, 1 USD, 3 JPY. All 14 par kommer att skapa naturlig häck utan spreads. Posted by tallman. Basket Trading System T101 system. Simple Trading Method Basket Trading Strategy. I introducera detta system i det andra forumet och snabbt blir det en fenomenal banbrytande metodik och skapade en buzz I Forex World och känner sig kompilerade för att introducera detta också här i detta forum. Jag har spelat den här metoden i ca 3 månader nu efter 2 år att samla data och observera ccy par beteende och började handla detta live och avkastningen är ganska bra Det här är en mycket enkel metod och det är all grund för prisåtgärder, indikatorfri handel och det görs manuellt. Först måste du öppna ett demokonto Indikatorkonto IA och se till att den mäklare du väljer har ff-paren måste ha i Deras plattform. De flesta mäklare har följande Pairs.1 GBPUSD 8 CADJPY.2 EURGBP 9 AUDUSD.3 GBPCHF 10 USDJPY.4 CHFJPY 11 EURUSD.5 AUDJPY 12 EURCHF.6 EURJPY 13 GBPJPY.7 USDCHF 14 USDCAD. Om du använder IBFX-plattformen nedan är dina par till Hedge.1 GBPUSD 8 EURUSD.2 EURGBP 9 USDJPY .3 GBPJPY 10 AUDUSD.4 USDCHF 11 NZDJPY.5 NZDUSD 12 GBPCHF.6 AUDJPY 13 CHFJPY.7 EURJPY 14 EURCHF. De första sju paren är inställda 1 och den andra är inställda 2 Dessa par kommer att säkra varandra Färsk starta denna metod vid Början av veckan kommer det här att ge dig en bra titt på paren som veckorna går på Set 1 handla dem SHORT och sätt 2 handla dem LONG No SL och no TP Så mycket som möjligt kör ett manus för att upprätthålla rätt Timing in opening them Klicka två gånger vinstkolumnen på din terminal för att få de positiva vinstparen att hålla sig överst och negativen håller sig längst ner eller vice versa Ursprungligen är ordningen för dessa par en röra, låt det springa för en dag Eller två och du kommer märka paren kommer att börja göra en ordentlig order. Alla köperna kommer att ligga i botten och allt Säljerna kommer att ockupera toppen eller vice versa Det är som att sätta på vila på det smutsiga flaskvattnet och det kommer att börja sätta sig ner efter en viss period och all smuts till botten och det tydligare vattnet på toppen. Om en dag eller två, Alla köper om negativ kommer att ligga under och sälja om positiva kommer att vara överst. Nu är indikationen att du ska titta på, idealiskt att de 7 nedersta platserna ska upptas av negativen, det första paret i det negativa som passerar gränsen för Positiva och negativa är de par vi är bekymrade om ett av de negativa hoppen till spåret 8 räknas från botten finns också ett motsvarande positivt som kommer att hoppa till spåret 7 Detta är en av våra signaler Vi kan handla de två par som hoppar över gränsen Det finns sätt att titta på och handla det här paret när de börjar hoppa slots Jag kallade den här metoden Hoppparpareteknik Det finns också många variationer i samband med hopppar som jag kommer att diskutera senare i tråden En annan lönsam metod Av handel är handeln med 14 par raka Köp eller Sälj, vilka kriterier jag också kommer att diskutera i den senare delen av tråden. Du borde ha ett annat konto där du kommer att göra verklig handel Du kan handla de två par som hoppar ut Om Paret som hoppar upp är LONG då handla de två avbrutna paren LONG eller vice versa Jag handlar också de två närmaste paren som hoppar över gränsen Jag begränsar mig till bara 4 par s max 5 par som handlas på en gång Vinsten är upp till Du, vad jag gör är när paret jag handlar om, återvänder en slits eller 2 slitsar så stänger jag det eller ibland lämnar jag bara och vinstskyddet EA övervakar handeln. Kom ihåg inte ditt demokonto eftersom detta kommer att tjäna Som din indikator och håll den igång hela tiden och bara kolla in den en gång i taget för något paraply och sedan handla dem. På den bifogade terminalkopien kan du se det avbrutna paret USDCAD och handlas och göra några pips på det. Andra par GBPUSD hoppar också 1 spår nedåt Och kan också handlas Långt också. Det kommer att finnas många fler inställningar när vi går. Jag hoppas jag förklarar det bra Bra lycka handel.1 Denna metod är manuell Återigen manuell indikator är bra.2 Jag försöker att undvika EA varelse Gjorda ur detta system är indikatorer välkomna.3 För dem som kommer att dra nytta av den här metoden är min enda begäran att ge kredit till var kredit är otuktigt, det ges osjälviskt gratis Pipscorer Trader101.PS För förhandsavläsning, gå här. PipScorer Tack för Dina snälla ord Det finns mycket innovation som man kan göra om vi handlar det på det här sättet Förutom att ha IA har jag också ett Excel-kalkylblad DDE till min mäklare för att jag ska få den mest uppdaterade data från min mäklare, bifogade jag bilden av Excel Här och jag har lagt färger till par som jag handlar Röda är säljer och gröna är böjerna När handeln fortskrider, så kommer du att det finns en liten kamp mellan säljarna och böjerna Röda och Gröna, om vem ska ockupera Topp eller bottenpunkt Jag sorterar data varje gång i Medan jag såg hur paren rör sig. Med dessa bilder kunde jag analysera och bestämma var det var riktningen för varje enskilt par. Kan du lägga in Excel-kalkylbladet och berätta hur jag länkar det till min handelsplattform Vad menar du med Säger att jag sorterar data varje gång i taget Jag tror att det här systemet skulle visa sig fungera övertid. Jag har följt på dig tråd på FF sedan dag ett trots att du aldrig skickade ett enda meddelande på det. Din strategi är ganska bra Och måste testas av alla. Något jag inte förstår Varför föreslår du inte att handla alla 14 par i en riktning, eftersom det var den bästa regeln om jag minns rätt i stället för att bara handla paret som bryter staketet. Uppsätter för fort, bro. Jag har precis börjat den här tråden och jag vill gå långsamt, så småningom kommer jag att gå in där eftersom det är det mest lönsamma scenariot för nu vill jag bara känna hur läsare av det här forumet reagerar på ett sådant nytt koncept. Om Reaktionen är gynnsam då jag är Tänker göra detta som min HOME-tråd och fortsätta det jag har börjat där hoppas jag här, att läsarna här kommer att vara mer bidragande än konfrontationella och mer byggande än förstörelse Tack, bro för ditt svar. Säg Du kan lägga ut Excel-kalkylbladet och berätta Mig hur man länkar det till min handelsplattform Vad menar du med att säga att jag sorterar data varje gång i taget Tack i förväg Jag tror att det här systemet skulle visa sig att fungera övertid. Jag är glad att du visar intresse för ett så enkelt system, Jag kan inte hitta de filer du ber om just nu men du har tid att jag skulle rekommendera ytterligare läsning av denna sytem i den här länken Enkel handelsmetod med trader101 Det finns också en annan tråd i det forumet som håller på att öppnas av läsare som känner Att de borde utforska mer om denna sytem. zvezdolet TNX för att dela detta stora system. Jag har läst igenom reglerna och vill fråga om jag fick det rätt. Positionen är lång vi köper alla 14 par, men först väntar vi tills som E av KÖP-orderna går till vinst för att exekvera orderna. Du måste dubbelklicka vinstkolonnen så att all positiv vinst överst i kolumnen och negativet borde vara längst ner. Om du är intresserad av att spela 14 paret Rakt, du måste vänta på ankarparen Det översta eller det nedre paret som ska avlägsnas av ett annat färgpar är samma sak med det nedre ankarparet Om toppankret är Blått par och lossnar av ett rött par kommer din handel att 14 par SÄLJ För att göra detta kan du redigera Tradehedge Script genom att ersätta det till alla SÄLJ sedan kompilera Om det nedre Anchor-paret är rött och avlägsnas av det blå paret kommer din handel att din handel bli SÄLJ Den här inställningen om Säkraste sättet att handla de 14 paren raka Vissa samtyckda näringsidkare väntar bara på att två par ska hoppa till det andra territoriet de handlar de 14 paren rakt De 14 parsträngen är handeln med alla 14 par på ett sätt, antingen KORT eller LÅNG Om du behöver ytterligare Läser besök thi S. that förklarar everitnig för nu och för den snabba answer. feeling avslutas framför den första handeln med detta, ur lådsystemet.

No comments:

Post a Comment