Thursday 9 November 2017

Astro forex 13


Thread Astroforex Course UK. Astroforex Course UK SCAM. I är ny på Forex Trading och har gjort många dåliga kurser i år ForexTradingClub, TI Capital, Imperial-fx-Consultants och jag hörde Astroforex i Birmingham sprang av Shaun Powell och Aman Natt är en av De bästa nya generationens handlare i Storbritannien Har någon haft någon erfarenhet av dessa killar? De främjar verifierade myfxbook-resultat ENDAST, ren prisåtgärd Vad tycker du om att jag investerar i mig själv och får bästa möjliga utbildning. Kan jag få det här bra med att använda Babypips eller behöver jag göra en betald kurs. astrofx13 s profil Myfxbook. Here är några bilder som visar deras framgång Hur realistiskt är det för någon att uppnå liknande resultat. Senast redigerad av hostor 03-17-2015 klockan 10 07.Join Datum Sep 2014 Inlägg 141.all som bling bling är falsk kula för att locka naiva människor På den myfxbook-länken kan vi se att de bara handlas under ett par månader och har drawdown.80 90 Jag antar att de lär människor hur man förlorar pengar Vem som helst tol D du att de 2 killar är de bästa valutahandlare i Storbritannien förtjänar ett spott rätt mellan sina ögon. Senast redigerad av MrBurger 12-17-2014 kl 04. 29 AM. astrofx13s profil Myfxbook. Here är några bilder som visar deras framgång Realistiskt är det för någon att uppnå liknande resultat. Efter Shawn Powell och Aman Natt sålde jag på Forex-kursen i över 2000 med hjälp av bildskärmar av rikedom som lyxiga klockor och dyra sportbilar som exempel på deras egen framgång. Senare upptäcktes jag Att klockorna som Shaun Powell och Aman Natt regelbundet ses på, är falska och bilarna är uthyrning från Aman Natt s vänner biluthyrningsverksamhet Aleem Iqbal av Platinum Executive Travel Rental Cars i Birmingham. Inte bara det upptäcker jag senare att just nyligen Shawn Lee Powell bodde i ett 2 sovrums rådhus med sin mamma och kontoret som de använder på Birmingham s Broad Street-regering finansierade. Jag kan inte tro att jag betalade över 2000 för dessa två oupplösta killar , Som i grund och botten är bedrägerier för att lära mig förexinformation som jag kan hitta gratis på Youtube. Jag tappar sin tid för Shaun Powell och Aman Natt och Aleem Iqbal för att skära och möta det faktum att klockorna är falska och bilarna hör till fäder Biluthyrningsverksamhet. Senast redigerad av torulf39 12-17-2014 kl 09 29. Detta är Natt från Astrofx som svarar på den här bloggen Om någon faktiskt besöker vår Instagram - Astroforex eller Youtube-kanal - Astrofx De kan se för sig själva vi skickar 75 TEKNISK ANALYS Vi skickar belöningar vi har fått i vår handel för att hjälpa MOTIVERA andra. Vi är inte här för att tro på vad han sa att hon sa. Vi tar ett foto med alla våra studenter som har gjort kursen och är UTAN ATT se någon av dem komma fram Säger att de inte tyckte om kursen Allt annat är bara BS av tangentbordskrigare. Och när vi pratade om MYFXBOOK-resultat gjorde vi dessa konton som ett exempel på att pengar kan göras på denna marknad. Vi godkänner endast säker riskering för våra studenter att se någonting POSTA EN VECKA PÅ MYFXBOOK där som vi har skrivit 3 olika konton under en period av månader med över 70 000 REAL PROFIT. Du kan gärna besöka oss på vårt kontor eller maila oss med några problem. Alla har en bra dag. Hela alla, titta på Alla de flygande grisarna. Join Datum Okt 2014 Inlägg 58.Hey alla, titta på alla de flygande grisarna. Vad är inte trovärdigt om den kompis Tyvärr är jag oerfarenhet och jag vill bara hitta pålitlig information. FX-Men Honorary Member. Join Date Okt 2014 Inlägg 2,701.Vad är inte trovärdig för den kompisn Tyvärr är jag oerfarenhet och jag vill bara hitta pålitlig information. Ta en titt på Google eller några andra forum. Ett företag som registrerar sig på forum under falska namn för att berätta för alla hur stora de är Är inte, imho, att vara betrodda. Join Datum Okt 2014 Inlägg 58.Någon annan har positiva negativa erfarenheter eller åsikter om Astroforex Jag märkte att de är första på tradingview vad betyder det egentligen Kan jag få samma resultat som dem från Läser denna webbplats Böcker eller behöver jag göra en betald kurs. FX-Men Honorary Member. Join Datum Nov 2011 Inlägg 2.512.Hi Hosts och Natt. Inte säker på varför du håller den här saken igång, kanske har det kört det s kurs. Är några medlemmar här som ännu inte har erfarenhet, men hej, lämna dem ensamma, de kommer att lära sig utan vad min gamla engelska lärare kallar codology. Natt, du är inte Shaun Powell, det är inte nödvändigt att tillgripa namnet ringer som i BS Eller tangentbord etc etc, om du känner att du måste försvara så använd visdom. Coughs, du vill lära dig - håll dig kvar, ingen betalning krävs här. Join Datum Okt 2014 Inlägg 58.Sorry Jag är gängskaparen och jag gjorde inte Tror att någon svarade på min fråga. Du har svarat det delvis genom att säga att jag kommer att lära mig gratis om jag håller mig här. Jag skulle vilja lära mig om prisåtgärder, fibonacci och ichimoku moln så jag gissar att du inte rekommenderar Astroforex. Astro Forex. ,.,, 4. , 4. ,. 4,. -. -. . . ,. ,,,.,.,.,, 6. ., 4, 4., 4., -. ,. ,.,. ,. ,. ,. ,. . . Jag undrade om någon i det här forumet är intresserad av att söka efter connetion bland planeter, månen och andra rörelser i rymden. Vi kan dela vår erfarenhet och lära oss mer och mer. Allt vet du att den mest kända och framgångsrika används astrologi och andra Tekniker för att definiera marknadssvängningar, omkastningsdatum etc. Jag undrade om någon i det här forumet är intresserad av att söka efter sammanhang mellan planeter, månen och andra rörelser i rymden. Vi kan dela vår erfarenhet och lära oss mer och mer. Allt vet du att Mest kända och framgångsrika används astrologi och andra tekniker för att definiera marknadssvängningar, omkastningsdatum etc. Wilder använde också månfaser i sitt Delta System. Just min åsikt, men för att förenkla Ganns forskning och metodik ner till astrologi skulle göra honom en disservice Gann undersökte övertoner och dess effekt på världen runt oss och oss En bra bok för att se efter en introduktion är All About Technical Analysis av Constance Brown Hon diskuterar Fibonacci, Gann och harmonisk S hela tiden genom boken, men Gann kommer i första hand i de sista kapitlen. Om du går till Google-övertoner, se till att du letar efter Pythagorean Inotation och inte lika Temperament Equal Temperament är harmonierna relaterade till europeiska och amerikanska musikskala och inte matematiska Harmonics phi Se också upp Gann Harmonic Wheel Det är väldigt intressant och har länkar tillbaka till byggnaden av pyramiderna i Egypten.

No comments:

Post a Comment